WYBRANI KLIENCI


W swoim portfolio mamy współpracę z największymi światowymi markami, bardzo często są to nasi stali klienci. Poniżej prezentujemy listę wybranych firm, z którymi mieliśmy okazję współpracować.

REFERENCJE


Potwierdzeniem wysokiej jakości naszych usług są listy referencyjne, jakie otrzymujemy od naszych klientów. Poniżej prezentujemy niektóre z nich.

Dlaczego warto skorzystać z usług Agencji Eventowej?

Organizacja eventu firmowego, bez względu na jego skalę, to zawsze czasochłonne i trudne zajęcie. W momencie podjęcia decyzji o jego organizacji warto zastanowić się, czy będziemy w stanie wszystko przeprowadzić samodzielnie. Pewne bowiem jest, że pracownicy oddelegowani do zajęcia się imprezą firmową będą musieli oderwać się od swoich codziennych obowiązków, by załatwić wszystko jak należy. Nasuwa się w tym miejscu kilka pytań. Czy podołają? Czy będą wiedzieli gdzie i jak szukać podwykonawców? Czy nie zajmie im to zbyt dużo czasu? I przede wszystkim, czy nam się to opłaca?

Kolejne pytanie jakie nam się nasunie, to takie, czy ktoś tego wszystkiego nie może zrobić za nas? Otóż owszem – może! W przypadku takiego wyzwania najlepszym wyjściem z sytuacji jest znalezienie partnera w postaci agencji eventowej. Jakie korzyści będą płynąć ze skorzystania z usług takiej firmy?

Przede wszystkim przewaga agencji eventowej to doświadczenie. Możemy być pewni, że zanim do niej trafiliśmy, to jej pracownicy zrealizowali setki mniejszych i większych imprez. Event Managerowie pracujący w takiej firmie mają bogatą bazę podwykonawców, hoteli czy obiektów gastronomicznych. Możemy im zaufać, bo dzięki obecności w branży od dłuższego czasu po prostu wiedzą gdzie i z kim najlepiej zrealizować event, by ten był dokładnie taki, jak chcemy.

Możesz być również pewien, że cały event zostanie dopięty na ostatni guzik, wszystko odbędzie się o czasie, a cała impreza będzie w 100% skoordynowana.

Na co zwrócić uwagę wybierając Agencję Eventową?

Firma, której powierzymy naszą przyszłą imprezę, wyjazd integracyjny czy też konferencję lub organizowany przez nas jubileusz musi stać się naszym partnerem biznesowym. Nie możemy i nie powinniśmy traktować się jak “klient-zleceniodawca”. To od agencji zależy powodzenie naszego eventu i to jak jak później będziemy postrzegani przez pracowników czy też kontrahentów. Przed wybraniem firmy, która zrealizuje nasze pomysły i imprezę jest kilka istotnych rzeczy, na które powinniśmy zwrócić szczególną uwagę.

Portfolio i realizacje

Nasz przyszły partner musi mieć się czym pochwalić. Bogate portfolio to coś, bez czego w dzisiejszych czasach nie można się obejść. Będzie to świadectwem działalności firmy i faktycznym dowodem, że wie co robi przy organizacji firmowego eventu. Im dłużej agencja działa, tym więcej realizacji ma na koncie (a przynajmniej powinna mieć). Na swojej stronie internetowej powinna więc wskazać te najważniejsze i najbardziej spektakularne. Nie sposób przedstawić ich wszystkich, nikt nie ma czasu na ich zamieszczanie, a co dopiero na ich przeglądanie. Wśród realizacji z pewnością znajdziemy taką, która nas zainteresuje i będziemy chcieli zorganizować coś podobnego u siebie.

Duża ilość klientów

Jeśli wśród realizacji znajdzie się lista klientów lub grafika z logotypami firm, dla których agencja realizowała imprezy – tym lepiej. Łatwiej będzie nam przyszłego partnera zweryfikować. Wśród poprzedników szukajmy firm powszechnie znanych i dużych. Jeśli któryś z dużych graczy na rynku zdecydował się na współpracę z daną agencją, dlaczego i my nie możemy tego zrobić?
Dodatkowym atutem dla agencji będą referencje od najważniejszych klientów. Jeśli więc na stronie agencji eventowej znajdziemy dokumenty poświadczające dobrą współpracę, koniecznie przyjrzyjmy się tej firmie bliżej.

Jakość komunikacji

Kolejnym istotnym elementem w naszym procesie decyzyjnym odnośnie wyboru agencji, która zajmie się naszym eventem to sposób komunikacji. Na początku zawsze jest ten “pierwszy kontakt”. Jeśli zdecydujemy się na napisania maila z zapytaniem, zwróćmy uwagę w jakim czasie i w jakiej formie agencja nam odpowie. Nie wysyłajmy zapytań do 10 miejsc na raz – niemal na pewno wszystkie podmioty bardzo szybko się o tym dowiedzą i  nasze zapytanie nie będzie brane na poważnie.

Kontakt telefoniczny jest nieco prostszy, ponieważ niemal od razu możemy przejść do konkretów. Dobry event manager przed przygotowaniem oferty wypyta nas o szczegóły, budżet, wysłucha naszych potrzeb i obaw. My również nie bójmy się pytać. Im więcej agencja będzie wiedziała o naszych potrzebach i celach, tym precyzyjniej będzie w stanie przygotować dla nas ofertę. Zbudowanie wzajemnego zaufania powinien być celem obu stron. Jeśli nasza komunikacja będzie przebiegała w ten sposób, możemy być pewni, że otrzymamy ofertę najbardziej odpowiadającą naszym potrzebom.

Już na tym etapie będziemy w stanie wychwycić, czy dana osoba jest zorganizowana, kreatywna czy odpowiedzialna. Tak konkretny organizator ze strony agencji to pierwszy krok do sukcesu naszego przedsięwzięcia.

Oferta skrojona na miarę

Po nawiązaniu kontaktu i pierwszych rozmowach z event managerem czekamy na ofertę. Czas reakcji jest oczywiście ważny, ale nikt nie przygotuje nam bardzo dobrej i rozbudowanej oferty w jeden dzień. Pamiętajmy, że priorytetem dla firmy eventowej jest nasze zadowolenie. Potrzeba trochę czasu, aby sprawdzić dla nas odpowiednią lokalizację, hotele, wybrać atrakcje, zabawy integracyjne czy też przygotować wstępny scenariusza imprezy. To ostatnie również powinno pojawić się wraz z ofertą. Będzie to dla nas znak, że agencja od początku myśli o wszystkim.

Wycena naszego eventu

Jedną z kluczowych kwestii w otrzymanej ofercie jest dla nas oczywiście cena. Chcielibyśmy, aby była jak najniższa, prawda? Otóż w tym miejscu zastanówmy się, czy na pewno tanio, oznacza dobrze. Dlaczego?

Pamiętajmy, że planowany przez nas event to inwestycja. To działanie mające przynieść nam wymierne korzyści w przyszłości. Chcemy aby impreza wywarła wrażenie na pracownikach, kontrahentach, przyszłych lub obecnych partnerach biznesowych. Nasz event ma być sukcesem, który będzie zapamiętany na długo przez wszystkich i przysłuży się rozwojowi firmy.  Nie warto więc w takim wypadku przesadnie oszczędzać. Nie pozwólmy, by event zrobiony “po taniości” stał się po prostu kolejną okazją do wypicia drogich alkoholi zakończoną porannym bólem głowy. Zaskoczmy wszystkich i sprawmy, by pozytywne emocje skumulowane w trakcie wydarzenia pozostały w uczestnikach na długo.

Jeśli zapoznając się z ofertą łapiemy się co chwilę na słowach “Wow, to jest świetne, to jest dobry pomysł”, jeśli złapaliśmy kontakt z event managerem i  mamy same dobre odczucia, bądźmy pewni, że trafiliśmy do odpowiedniej agencji.

Wyślij do nas zapytanie i zorganizuj z nami swój wymarzony event

Copyright @ 2019 Agencja Eventowa Argentum Event

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.