EVENT Z OKAZJI OTWARCIA NOWEJ INWESTYCJI


  • Otwarcie nowej inwestycji to uroczystość, która wymaga odpowiedniej oprawy. Skontaktuj się z nami, a pomożemy przygotować Ci event w sposób profesjonalny i na wysokim poziomie
  • Kompleksowo zorganizujemy dla Ciebie uroczysty event w każdej lokalizacji. Zadbamy o wszystkie szczegóły, zapewnimy najlepszy catering, zaplecze techniczne oraz atrakcje
  • W ramach nowych inwestycji zapewniamy również obsługę PR. Pomożemy Ci nagłośnić wydarzenie, przygotować odpowiednie materiały i zaprosić oficjeli oraz media

Przykładowe realizacje


Zobacz przykładowe gale z naszego protfolio.

Otwarcie nowej inwestycji


Rozpoczęcie nowej inwestycji, wkopanie kamienia węgielnego, otwarcie nowego obiektu lub oddziału, prezentacja nowego produktu. Wszystkie te okazje to nie lada wydarzenie w każdej firmie i zasługują na to, by je odpowiednio uczcić. Jest to świetna okazja do osobistego spotkania z kontrahentami, klientami czy partnerami biznesowymi. Warto więc z tego tytułu zorganizować wyjątkowy event, który pomoże budować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa, świętować sukces i pochwalić się nową inwestycją.

Na samym początku warto zastanowić się jaki jest nasz cel i co chcemy osiągnąć organizując event tego typu. Jednym z nich z pewnością będzie chęć wzmocnienia wizerunku firmy. Od początkowego “efektu WOW” będzie zależało, jak będziemy dalej postrzegani. Jeśli obiekt, który otwieramy bezpośrednio wpływa na życie okolicznych mieszkańców (np. dając im nowe miejsca pracy) – event musi być nie tylko odpowiednio zaplanowany, ale również nagłośniony i pokazany w należyty sposób. Dlatego już na samym początku współpracy będziemy prosić Was o jak najwięcej informacji o planowanym wydarzeniu i jego biznesowych i społecznych założeniach.

W dalszym etapie konieczne jest sporządzenie listy gości. Bez względu na to, czy otwieramy placówkę czy prezentujemy produkt, na wydarzenie trzeba zaprosić najważniejsze osoby powiązane z naszą firmą. Muszą to być osobistości takie jak: przedstawiciele obecnych kontrahentów, klientów, dostawców i innych powiązanych firm. Warto zaprosić również lokalnych polityków czy dziennikarzy. Jeśli tak jak było wspomniane, otwierany obiekt wpłynie na lokalnych mieszkańców – dla nich również trzeba znaleźć miejsce. Szacowanie ilości oraz rodzaju zaproszonych gości to ważna kwestia przy ustalaniu budżetu oraz scenariusza eventu. Aby podnieść rangę wydarzenia, możemy pokusić się o zaproszenie gości specjalnych: gwiazdy sportu, muzyki czy też filmu.

Następnie konieczne będzie ustalenie scenariusza imprezy oraz budżetu całej imprezy. Musimy od początku wiedzieć, ile osób możemy przyjąć, jaki rodzaj imprezy organizujemy i jakie atrakcje mają pojawić się w programie.

Forma eventu zależeć będzie od tego, co chcemy osiągnąć. W zależności od potrzeb możemy zorganizować uroczysty bankiet połączony z oficjalną prezentacją, przecięciem wstęgi czy odsłonięciem loga na fasadzie budynku. Event taki warto zorganizować w miejscu inwestycji, choćby była to jeszcze przysłowiowa „dziura w ziemi”. Bez problemu zaaranżujemy każde miejsce w odpowiedni sposób. Zadbamy również oczywiście o świetnych prowadzących, hostessy i catering z wyższej półki.

Bardzo dobrze sprawdzają się również eventy w formie pokazów, prezentacji czy też mini konferencji zwieńczone wieczorną imprezą tematyczną. Wówczas mamy szansę przybliżyć gościom nie tylko naszą najnowszą inwestycją czy produkt, ale także historię firmy, jej sukcesy, a także cele i plany dalszego rozwoju. Dalsza część eventu zależy już od indywidualnych predyspozycji.

Należy pamiętać także o tym, by nasi goście się nie nudzili. Przygotujmy im niespodziankę! Może to być występ artystów, znany kabaret, a jeśli budżet na to pozwoli, koncert międzynarodowej gwiazdy muzycznej! Bez wątpienia taka inicjatywa z naszej strony zostanie pozytywnie przyjęta.

O czym jeszcze nie możemy zapomnieć? Warto pokusić się o druk eleganckich katalogów i folderów przedstawiających naszą firmę, zakres działalności, inwestycje, plany itp. Istotnym jest, aby goście nie wyszli z imprezy z pustymi rękami. Zainwestujmy więc w gadżety reklamowe oraz upominki, które uczestnicy dostaną w formie prezentu.

A może firmowy piknik? Event plenerowy dla pracowników, klientów, lokalnej społeczności, mediów i oficjeli to również dobry pomysł na taką okoliczność. Zacząć możemy od części oficjalnej, zwiedzania nowego zakładu lub biura, a następnie przejść do luźnej formy piknikowej w plenerze. Na piknik możemy zaprosić nieco więcej osób, nie ogranicza nas przestrzeń, a dodatkowo wszyscy mogą przybyć z rodzinami. Ilość atrakcji, jakie możemy uczestnikom zapewnić również jest wówczas bardzo duża.

Na koniec, nie mniej ważna od pozostałych, pozostaje kwestia reklamy naszego eventu. Aby impreza odniosła sukces, warto zainteresować nią lokalne czy ogólnopolskie media. Relacja z wydarzenia to zawsze korzyści dla nas. Zainteresowanie wówczas generowane powoduje wzrost rozpoznawalności naszej firmy, co może przynieść nam same profity. W otwarć i inwestycji podchodzimy kompleksowo i oferujemy również wsparcie w zakresie PR. Zadbamy o materiały, zaproszenia i broszury, a także skontaktujemy się z mediami oraz oficjelami. Dbamy o sukces projektu klienta, starając się odciążyć go w 100%!

Wyślij do nas zapytanie i zorganizuj z nami swój wymarzony event

Copyright @ 2019 Agencja Eventowa Argentum Event

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.