Jubileusz firmy stanowi świetną okazję do zorganizowania biznesowego spotkania. Klienci często proszą nas o pomoc w podjęciu decyzji jaką formę powinny przyjąć obchody. Jako agencja eventowa z wieloletnim doświadczeniem zawsze podkreślamy, że branża eventowa cechuje się indywidualnym podejściem do każdego klienta i organizowanego wydarzenia, dlatego nie ma szybkiej i jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie.
Świętowanie może przybrać dowolną postać, a jedynym co nas ogranicza jest sprawność i kreatywność agencji eventowej, której powierzymy to bardzo odpowiedzialne zadanie. Nieszablonowe rozwiązania wchodzą szturmem na rynek i podbijają serca zarówno małych, jak i wielkich przedsiębiorstw – jubilatów, jednak od lat prym w tym temacie wiodą bankiety i konferencje.
Oba rozwiązania niosą za sobą szereg wymiernych i długofalowych korzyści dla gospodarza wydarzenia. Aby wybrać najskuteczniejszą formę dla indywidualnego przedsięwzięcia, należy wziąć pod uwagę wiele zmiennych.
Na samym początku powinniśmy zastanowić się czy organizacji wydarzenia przyświeca jakiś z góry założony CEL. Określenie go nada kierunek podejmowanym dalej decyzjom.
Jeżeli nadrzędnym celem jest podniesienie efektywności pracowników i zwiększenie integralności zespołu, ze skutkiem oczekiwanym w bardzo krótkim czasie, zdecydowanie polecamy mu zorganizowanie bankietu. Dlaczego? To okazja nieco mniej oficjalna i formalna. Atmosfera panująca na bankiecie firmowym sprzyja więc większej ilości interakcji międzyludzkich, a co za tym idzie integracji współpracowników.
Wyprawienie bankietu i zaproszenie na niego pracowników jest też bardzo dobrym sposobem na podziękowanie im za osiągnięcie określonych celów i trud wkładany w codzienne obowiązki. Goście imprezy na pewno docenią taki gest. Poczują, że ich praca jest doceniania, starania mają realne przełożenie na wyniki, a oni sami stanowią ważne ogniwo współtworzące większą całość. W ten sposób budujemy pozytywne relacje z firmą i współpracownikami.
Zorganizowanie jubileuszu firmy może być elementem przemyślanej i skrupulatnie zaplanowanej strategii sprzyjającej rozwojowi. W takim wypadku świętowanie staje się zmyślnym pretekstem do przedstawienia planu rozwojowego, wprowadzenia nowych partnerów biznesowych i strategii lub zapoznania gości wydarzenia z nadchodzącymi zmianami w strukturze firmy. Wtedy doradzamy naszym klientom konferencję, czyli spotkanie biznesowe o charakterze bardziej formalnym.
Okrągła rocznica powstania przedsiębiorstwa jest idealną okazją do zorganizowania prelekcji specjalistów w danej dziedzinie, panelu dyskusyjnego lub szkoleń biznesowych. Tematem może być podsumowanie zmian zachodzących aktualnie w branży, nowe technologie, trendy, zagrożenia lub różne drogi i możliwości rozwoju. Celebrujemy lata aktywności na rynku, jednocześnie podnosząc kwalifikacje naszych pracowników, zdobywając nowych klientów, nawiązując nowe relacje biznesowe i ugruntowując swoją pozycję w branży.
Zapraszając na wydarzenie czołowych partnerów biznesowych, zarząd, osoby piastujące najwyższe stanowiska lub mające największy wkład w rozwój firmy – możemy brać pod uwagę zarówno konferencję jak i wytworny bankiet. Rozwiązaniem optymalnym jest połączenie obu form.
W ciągu dnia odbywa się część oficjalna i biznesowa, a wieczorem goście uprawiają networking przy lampce szampana.
Jeżeli jednak prowadzimy niewielką firmę i na liście gości pojawią się wszyscy nasi pracownicy reprezentujący szeroki przekrój stanowisk, zdecydowanie polecamy bankiet. Konferencja często jest wydarzeniem dedykowanym dla kadr lub przedstawicieli poszczególnych działów i nie zawsze sprawdza się bardzo zróżnicowanej grupie. Bankiet to też najbardziej uniwersalna forma zbiorowego podziękowania. Zależy nam przecież na tym, aby udział w jubileuszu firmowym nikomu nie kojarzył się z kolejnym służbowym obowiązkiem, ale wyrazami wdzięczności płynącymi od zarządu do pracowników.
Konferencje cechują duże możliwości techniczne, pozwalające zaprezentować dotychczasowe osiągnięcia w nowatorski i interesujący sposób. Wirtualna rzeczywistość, hologramy, sztuczna inteligencja – to składowe zaawansowanej technologii audiowizualnej dzisiejszych konferencji. Metody prezentacji i poziom ich zaawansowania technologicznego powinny być dobrane stosownie do branży, jaką reprezentuje klient.
Konferencje szczególnie mile widziane są w branżach zajmujących się nowymi technologiami, IT, medycyną, rozwojem osobistym, marketingiem, kulturą, sztuką, edukacją, biznesem i gospodarką w szerokim tego słowa znaczeniu. Jeżeli masz wątpliwości, co najbardziej przysłuży się Twojej firmie, zapraszamy do kontaktu z naszą agencją, doświadczonym organizatorem eventów firmowych!
Copyright @ 2024 Agencja Eventowa Argentum Event