Po przerwie związanej z pandemią rynek konferencji intensywnie się odradza, przede wszystkim w formie spotkań na żywo lub popularnej formie hybrydowej. Mimo dobrych rezultatów konferencji zdalnych uczestnicy tęsknią za kontaktami oraz spotkaniami na żywo. Możliwość przetestowania produktu lub usługi wystawców czy networking przy filiżance kawy w eleganckiej hotelowej aranżacji przechyla szalę na stronę organizacji konferencji z żywymi ludźmi, tu i teraz.
Dla wielu uczestników zaproszenia na konferencję jest również wielkim wydarzeniem. Ciekawa lokalizacja, dobry catering, a przede wszystkim ogrom branżowej wiedzy i ekspertów zgromadzonych w jednym miejscu sprawia, że nadal uwielbiamy brać udział w konferencjach. To zatem doskonałe miejsce na pozyskanie klienta czy kontrahenta – dla własnej firmy lub – w zależności od modelu konferencji – dla firm z tej samej lub pokrewnej branży, którym udostępnimy przestrzeń podczas wydarzenia.
Atrakcyjna tematycznie konferencja, która odbije się szerokim echem w środowisku, to także znakomite działanie marketingowe – podniesienie prestiżu brandu, dotarcie do nowych grup sprzedażowych, umocnienie więzi z dotychczasowymi klientami.
Lokalizacja – dobry dojazd to większa frekwencja
To pierwszy i najważniejszy powód. Położenie w centralnej Polsce i największa w kraju sieć połączeń kolejowych oraz autostrad sprawia, że do Warszawy wygodnie dojedzie każdy uczestnik czy prelegent z dowolnego miejsca w Polsce. Dwa dobrze skomunikowane z centrum lotniska zachęca również gości zza granicy. Osoby ceniące sobie czas, do Warszawy mogą dolecieć także z Wrocławia, Gdańska czy Krakowa.
Obiekty konferencyjne – gama ciekawych przestrzeni
Nie ma w Polsce drugiego miasta, która oferuje tak wiele obiektów konferencyjnych. Tradycyjne biznesowe hotele z doskonałą infrastrukturą konferencyjną, duże przestrzenie eventowe jak EXPO XXI czy Centrum Koneser, a także nieoczywiste loftowe lub artystyczne lokalizacje na kameralne wydarzenia – w Warszawie jest w czym wybierać!
Atrakcje – stolica rozrywki
Nie musimy być fanami Warszawy, aby przyznać, ze pod kątem oferty artystycznej i kulturalnej stolica wyprzedza o krok resztę kraju. To także inkubator świeżych pomysłów, innowacyjnych rozwiązań i nowoczesnych atrakcji, które będą doskonałym dopełnieniem Waszej konferencji – w końcu, coraz trudniej zaskoczyć czymś gości.
Dostępność innowacji – dla konferencji hybrydowej
Skoro już o innowacji mowa – nie zapominajmy, aby planując konferencję rozważyć wersję hybrydową – dotrzemy do większej ilości uczestników, także tych, którzy do Warszawy nie mogli przyjechać osobiście. To właśnie w stolicy znajdziemy największą bazę rozwiązań transmisyjnych, najnowocześniejsze zaplecze techniczne oraz najbardziej doświadczonych realizatorów.
Warszawa – wysoki prestiż i centrum biznesu
Organizacja konferencji w Warszawie dla firmy z innego regionu to dodatkowy prestiż. Stolica tętni życiem, jest centrum krajowego biznesu, siedzibą największych marek i kierunkiem inwestycji. Konferencja w Warszawie, w prestiżowej lokalizacji, wizerunkowo — jest dla firmy strzałem w dziesiątkę. To także doskonała okazja na poznanie lokalnego rynku i nawiązanie kontaktów z warszawskimi partnerami.
Jak to wszystko w stolicy zorganizować? To proste – potrzebujesz agencji eventowej obeznanej z Warszawą! W kwestii organizacji wydarzeń w tym mieście posiadamy olbrzymie doświadczenie – zachęcamy do kontaktu!
Autor: Marta – Event Manager
|
Copyright @ 2024 Agencja Eventowa Argentum Event