Argentum Event > Organizacja Eventów > Czy warto organizować wigilię firmową? Poradnik dla działów HR i marketingu

Czy warto organizować wigilię firmową? Poradnik dla działów HR i marketingu


1 października 2025

Święta Bożego Narodzenia to czas, który zawsze budzi emocje – od radości i wzruszeń, po… lekkie zmęczenie przygotowaniami. W firmach co roku wraca też to samo pytanie: „Czy organizować wigilię firmową?”. Dla jednych to niepotrzebny koszt albo impreza, na którą trzeba iść „bo wypada”. Dla innych – świetna okazja do integracji, podziękowania pracownikom i wzmocnienia relacji w zespole. Jak jest naprawdę? Przyjrzyjmy się temu z perspektywy praktyka.

Wigilia to coś więcej niż kolacja

Firmowa wigilia nie jest tylko spotkaniem przy karpiu i barszczu. Dobrze przygotowana może zdziałać naprawdę dużo:

Jak zabrać się za organizację wigilii?

Takie spotkanie, nawet w małej firmie, wymaga planowania. Odkładanie tego „na ostatnią chwilę” zwykle kończy się stresem i kompromisami, których później żałujemy. Co trzeba uwzględnić?

Najczęstsze błędy przy organizacji wigilii

Kilka rzeczy potrafi „położyć” nawet najlepiej zapowiadający się event:

Wigilia firmowa – tak czy nie?

Zdecydowanie tak. To nie tylko miły akcent na zakończenie roku, ale również inwestycja w ludzi. Oczywiście – jeśli zrobicie ją dobrze. Jeśli raz uda się stworzyć świetny klimat, w kolejnych latach pracownicy będą tego oczekiwać. Ale to akurat dobry znak – znaczy, że dla zespołu to coś ważnego.
Niezależnie, czy postawicie na elegancką galę, czy spokojną kolację, pamiętajcie: najważniejsi są ludzie i relacje. A w biznesie nic cenniejszego raczej nie istnieje.
Potrzebujecie wsparcia w organizacji wigilii firmowej? Odezwijcie się do nas – w Argentum Event mamy doświadczenie i sprawdzone scenariusze, dzięki którym stworzymy naprawdę udane wydarzenie, a Wy nie będziecie musieli martwić się szczegółami.

Wyślij do nas zapytanie i zorganizuj z nami swój wymarzony event

Copyright @ 2025 Wrocławska Agencja Eventowa Argentum Event