fbpx
Argentum Event > Organizacja Eventów > 5 cech dobrego hotelu na konferencję firmową!

5 cech dobrego hotelu na konferencję firmową!


9 sierpnia 2021

Zorganizowanie konferencji firmowej, niezależnie jaki jest jej cel, bywa czasochłonne i często wymaga zaangażowania wielu członków zespołu. Jednym z najważniejszych zadań, już na samym początku planowania takiego wydarzenia, jest wybranie miejsca, w którym ma się ono odbyć. Najczęściej organizatorzy decydują się na hotele, które oferują pełen pakiet około konferencyjnych usług.  Na co zwrócić uwagę przy wyborze miejsca? Co sprawdzić w pierwszej kolejności? Zapraszamy do naszego poradnika, dzięki któremu dowiesz się jakie cechy powinien posiadać hotel idealny na organizację konferencji firmowej!

Lokalizacja

Jednym z najważniejszych czynników, na które powinniśmy zwrócić uwagę jest lokalizacja obiektu. Dzięki atrakcyjnemu umiejscowieniu, najlepiej w centrum miasta, ułatwiamy naszym gościom i prelegentom dotarcie na miejsce. Dajemy także możliwość korzystania z oferowanej przez centra miast bazy restauracyjnej czy rozrywkowej. Ma to znaczenie, szczególnie przy realizacji konferencji kilkudniowych. A jeśli już decydujemy się na hotel na uboczu, to sprawdźmy czy jest on zlokalizowany w okolicy ważnych węzłów komunikacyjnych, umożliwiających dotarcie na konferencje zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską. Dużym atutem, w obu przypadkach, będzie również przestronny parking, a nawet zorganizowany przez organizatora transport uczestników.

Przestrzenie konferencyjne

Kolejną niezwykle istotną kwestią są przestrzenie konferencyjne. Hotel, w którym organizujemy wydarzenie powinien posiadać przestronne, multimedialne sale z pełnym wyposażeniem technicznym takim jak: nagłośnienie, mikrofony, rzutniki czy wygodne krzesła. Niezbędne też będą dodatkowe sale lub foyer w celu zorganizowania przerwy kawowej. Uczestnicy z pewnością docenią miejsce, w którym będą mogli odpocząć, porozmawiać i nawiązać kontakty.

Internet

Hotel musi posiadać bardzo dobre łącze internetowe oraz rozbudowaną i niezawodną sieć Wi-Fi. Pracując w wielonarodowym środowisku pracy, w rozproszonej strukturze, trzeba pamiętać, że zarówno uczestnicy, jak i prelegenci mogą łączyć się z nami on-line z różnych miejsc na świecie. Internet musi być także dostępny w każdym zakątku i w każdym pokoju całego kompleksu – szczególnie, jeśli zapraszamy uczestników na dłuższą konferencję. Być może będą oni musieli w przerwie wysłać ważnego maila lub dokończyć wieczorem prezentacje. Warto sprawdzić sieć wcześniej na wizji lokalnej, by uniknąć nieprzyjemności w trakcie trwania eventu.

Catering

Stara jak świat maksyma „przez żołądek do serca” również w przypadku konferencji firmowej jest jak najbardziej aktualna. Warto pamiętać, że uczucie głodu powoduje problemy z koncentracją i przyswajaniem wiedzy. Cateringowe minimum na takim evencie to przerwa kawowa oraz przekąski, dostępne przez cały czas trwania wydarzenia. Przepyszny finger food z pewnością umili uczestnikom czas między występami prelegentów. Warto również zadbać o lunch w przerwie konferencji. Uroczysty bankiet na zakończenie sprawdzi się zarówno w przypadku wydarzeń organizowanych na potrzeby działu sprzedaży, jak i w trakcie konferencji wewnątrzfirmowych. Mniej formalna atmosfera i przestrzeń do rozmów kuluarowych w czasie kolacji, to znakomita okazja do pozyskania nowych klientów, umocnienia relacji z dotychczasowymi kontrahentami, ale także do integracji i wzmocnienia więzi w organizacji.

Strefa Wellness & Spa

Jeśli konferencja trwa dłużej niż jeden dzień, świetnym dodatkiem do wydarzenia będzie wysokiej jakości Strefa Wellness & Spa, w której uczestnicy będą mogli się zrelaksować po długich godzinach prelekcji. Wysiłek fizyczny pomaga rozładować stres, a seans w saunie znakomicie odpręża. Z naszych doświadczeń wynika, że Strefa Wellness & SPA, to strzał w dziesiątkę podczas organizacji konferencji biznesowych.

Wybór hotelu, to tylko jeden z elementów organizacji wydarzenia. Efektywne (i efektowne) konferencje, to znacznie więcej niż tylko miejsce. Niezwykle ważna jest także atrakcyjność tematyczna, dobór prelegentów, a także odpowiedni termin wydarzenia. W organizacji konferencji biznesowych mamy wieloletnie doświadczenie. Wiemy, jak zainteresować i utrzymać uwagę uczestników, zorganizować meeting przekładający się na wyniki sprzedażowe, zaplanować i zrealizować spotkanie dla pracowników, które nie tylko dostarczy im niezbędnej wiedzy, ale także mocniej zintegruje z firmą. Zaufaj specjalistom – skontaktuj się z nami i razem wynieśmy Twój event na wyższy poziom!

Wyślij do nas zapytanie i zorganizuj z nami swój wymarzony event

Copyright @ 2021 Agencja Eventowa Argentum Event

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.