Argentum Event > Case Study > Integracja Online dla 300 pracowników – Case Study

Integracja Online dla 300 pracowników – Case Study


18 czerwca 2020

Czy w czasie, kiedy większość zespołu pracuje zdalnie można zorganizować integrację firmową?

Oczywiście! Można, a nawet trzeba – w końcu nie widujemy się na co dzień.

Praca zdalna prawdopodobnie zostanie z nami na dłużej, a w niektórych firmach mówi się o wpisaniu jej na stałe w zasady pracy. Jak więc wpływać na poziom motywacji rozproszonego zespołu i budować wewnętrzne relacje w teamach pracujących zdanie? Integracja on-line jest świetnym sposobem na tworzenie więzi, podkreślanie wartości i filozofii firmy, budowanie poczucia wspólnoty i wzajemne dopingowanie się pracowników. Integracja on-line to też doskonała alternatywa dla tradycyjnych eventów. Ilość uczestników nie ma znaczenia, podobnie jak ich lokalizacja – kilkaset osób może integrować się jednocześnie, będąc w odległych częściach Polski a nawet świata.

Rozwijając naszą bazę pomysłów na angażujące integracje i warsztaty dla firm oraz wychodząc naprzeciw ograniczeniom wynikającym z pracy w trybie home office, wykreowaliśmy i zorganizowaliśmy serię wyjątkowych eventów on-line.

Ponad 300 osób, 5 dni i tysiące dobrych momentów. Sprawdźcie co się działo!

Dla naszego klienta – firmy Ten Square Games – lidera w branży gier na urządzenia mobilne, zrealizowaliśmy grę Home Challenge oraz warsztaty tematyczne on-line. Wszystko po to, aby zachęcić zespół do wspólnej zabawy, budować relację nawet wtedy, kiedy nie spotykamy się codziennie i zapewnić rozrywkę ponad 300 pracownikom.

Kompleksowo zajęliśmy się realizacją integracji w sieci – przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy wiele zadań wymagających różnych umiejętności, zajęliśmy się dostawą paczek, zadbaliśmy o wysokiej jakości transmisję on-line i zapewniliśmy odpowiednie rozwiązania technologiczne.

Na czym polegała zabawa?

Całość rozpoczynała rejestracja na przygotowanej specjalnie dla firmy stronie, gdzie uczestnicy mogli dowiedzieć się na czym polega gra i jakie czekają ich nagrody. Po zapisaniu się do Home Challenge, w panelu gracza codziennie o północy pojawiało się 5 nowych zadań. Uczestnicy sami decydowali kiedy przyjąć kolejne wyzwanie. Ale nie może być za prosto! Treść ujawniała się dopiero po akceptacji zadania, a bezlitosny zegar zaczynał odliczanie – czas na realizację wahał się między minutą a nawet kilkoma godzinami. Nasi zawodnicy przez kilka kolejnych dni podejmowali się wyzwań, które wymagały od nich  kreatywności, nieszablonowego myślenia, minimalnej sprawności, a często sporej dawki poczucia humoru.

Specjalne, dedykowane dla firmy TSG zadania, polegały m.in. na rozwiązywaniu zagadek logicznych, wykorzystywaniu swoich zdolności manualnych, spostrzegawczości, wiedzy o firmie lub umiejętności kulinarnych. Podczas realizacji zadania „Ugotuj logo własnej firmy” długo nie mogliśmy wyjść z podziwu nad poziomem kreatywności przesłanych w panelu zdjęć!

Nie ma integracji bez nutki rywalizacji!

Home Challenge zakończył się uroczystym wielkim finałem, podczas którego uczestnicy mogli obejrzeć animację z przesłanych zdjęć, sprawdzając jak do realizacji zadań przystąpili koledzy z pracy. Na zakończenie zabawy ogłoszeni zostali zwycięzcy oraz wręczone nagrody.

Kolejną częścią integracji były tematyczne warsztaty on-line. Każdy dział firmy wybrał najbardziej odpowiednie dla siebie zajęcia z naszej szerokiej oferty oraz dzień i godzinę ich realizacji. Można było m.in. zdecydować się na tworzenie własnych lasów w słoiku z pomocą utalentowanych florystek, degustowanie wina lub whisky z ekspertami od alkoholu lub gotowanie azjatyckich specjałów pod okiem profesjonalnych szefów kuchni i znanych blogerów.

Wszystkie niezbędne składniki i akcesoria zostały dostarczone uczestnikom do domów w dzień warsztatów. Tak przygotowani mogli wziąć udział w angażujących i ciekawych zajęciach za pośrednictwem platformy Zoom lub Meets, gdzie oprócz wskazówek prowadzącego mogli również na żywo podziwiać efekty pracy kolegów. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się warsztaty ze znajomości whisky wraz z degustacją – pytaniom do naszego eksperta nie było końca.

Integracja on-line dla dużej grupy zakończyła się spektakularnym sukcesem. A jakie korzyści otrzymał nasz klient? Obudzenie Team Spirit poszczególnych działów i całej firmy, rozbudzenie kreatywności pracowników oraz integracja osób, które od tygodni pracują zdalnie lub na stałe realizują zadania w innych miastach. I oczywiście świetna zabawa, o której długo będzie się wspominać po powrocie do biura.

Integracja odbyła się w dwóch językach – zarówno polskim jak i angielskim.

Wyślij do nas zapytanie i zorganizuj z nami swój wymarzony event

Copyright @ 2019 Agencja Eventowa Argentum Event

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.