Zobacz przykładowe gale z naszego protfolio.
Każda inwestycja w firmie to równocześnie duży krok w kierunku jej rozwoju. Szczególnie, jeśli jest to długo wyczekiwana siedziba, hala produkcyjna lub nowoczesny magazyn. Zdajemy sobie sprawę, że budowa takiego obiektu pochłania bardzo dużą część środków finansowych firmy. Właśnie dlatego zachęcamy naszych klientów do wykorzystania pełnego potencjału biznesowego, jaki niesie za sobą otwarcie nowej inwestycji, poprzez zorganizowanie EVENTU OTWARCIA.
Uroczyste otwarcie nowej inwestycji to okazja do szeroko pojętej promocji. Sposobność do zaznaczenia swojej pozycji na rynku i w branży. Możliwość osobistego spotkania się z kontrahentami, nawiązania nowych współprac, pozyskania klientów lub sponsorów. Podziękowania i docenienia dotychczasowych partnerów biznesowych i pracowników. W końcu, to idealny pretekst do budowania pozytywnej relacji z marką oraz przywiązania do niej.
Na samym początku warto zastanowić się jaki jest nasz cel i co chcemy osiągnąć organizując event tego typu. Jednym z nich z pewnością będzie chęć wzmocnienia wizerunku firmy. Od początkowego “efektu WOW” będzie zależało, jak będziemy dalej postrzegani. Jeżeli obiekt który otwieramy, bezpośrednio wpływa na życie okolicznych mieszkańców (np. dając im nowe miejsca pracy) – event musi być nie tylko odpowiednio zaplanowany, ale również nagłośniony i pokazany opinii publicznej w należyty sposób. Dlatego już na samym początku współpracy będziemy prosić Was o jak najwięcej informacji o planowanym wydarzeniu, jego biznesowych i społecznych założeniach.
W dalszym etapie konieczne jest sporządzenie listy gości. Bez względu na to, czy otwieramy placówkę biurową, czy halę produkcyjną, na wydarzenie trzeba zaprosić najważniejsze osoby powiązane z naszą firmą. Muszą to być osobistości takie jak: przedstawiciele obecnych kontrahentów, klientów, dostawców i innych powiązanych firm. Warto zaprosić również lokalnych polityków czy dziennikarzy. Jeżeli, tak jak wcześniej wspomnieliśmy, działalność obiektu wpłynie na lokalnych mieszkańców – dla nich również trzeba znaleźć miejsce. Oszacowanie ilości, oraz rodzaju zaproszonych gości to ważna kwestia przy ustalaniu budżetu oraz scenariusza eventu. Aby podnieść rangę wydarzenia, możemy pokusić się o zaproszenie gości specjalnych: gwiazd sportu, biznesu, muzyki czy też filmu.
Następnie konieczne będzie ustalenie scenariusza imprezy oraz budżetu całego wydarzenia. Musimy od początku wiedzieć, ile osób możemy przyjąć, jaki rodzaj imprezy organizujemy i jakie atrakcje mają pojawić się w programie. Nie musisz się na tym znać, ani nawet mieć własnych pomysłów. Wszystko Ci podpowiemy. Potrafimy zadać odpowiednie pytania, które naprowadzą nas na ostateczny kształt wydarzenia, zgodny z celem, jaki masz do osiągnięcia.
Wydarzenie na taką skalę wymaga odpowiedniej oprawy. Forma eventu zależeć będzie od tego, co chcemy osiągnąć. W zależności od potrzeb możemy zorganizować uroczysty bankiet połączony z oficjalną prezentacją, przecięciem wstęgi, odsłonięciem logo na fasadzie budynku, czy wkopaniem kamienia węgielnego. Event taki warto zorganizować w miejscu inwestycji, choćby była to jeszcze przysłowiowa „dziura w ziemi”. Bez problemu zaaranżujemy każde miejsce w odpowiedni sposób. Zadbamy również oczywiście o świetnych prowadzących, hostessy i catering z wyższej półki.
Bardzo dobrze sprawdzają się także eventy w formie pokazów, prezentacji czy też mini konferencji zwieńczone wieczorną imprezą tematyczną. Wówczas mamy szansę przybliżyć gościom nie tylko naszą najnowszą inwestycję czy produkt, ale także historię firmy, jej sukcesy, a także cele i plany dalszego rozwoju. Dalsza część eventu zależy już od indywidualnych ustaleń.
Należy pamiętać także o tym, by nasi goście się nie nudzili. Przygotujmy im niespodziankę! Może to być występ artystów, znany kabaret, a jeśli budżet na to pozwoli, koncert międzynarodowej gwiazdy muzycznej! Bez wątpienia taka inicjatywa z naszej strony zostanie pozytywnie przyjęta i zapamiętana na długi czas.
O czym jeszcze nie możemy zapomnieć? Warto pokusić się o druk eleganckich katalogów i folderów przedstawiających firmę, zakres działalności, inwestycje, plany itp. Istotnym jest, aby goście nie wyszli z imprezy z pustymi rękami. Zainwestujmy więc w gadżety reklamowe oraz upominki, które uczestnicy dostaną w formie prezentu.
A może firmowy piknik? Event plenerowy dla pracowników, klientów, lokalnej społeczności, mediów i oficjeli to również dobry pomysł na taką okoliczność. Zacząć możemy od części oficjalnej, zwiedzania nowego zakładu lub biura, a następnie przejść do luźnej formy piknikowej w plenerze. Na piknik możemy zaprosić nieco więcej osób, nie ogranicza nas przestrzeń, a dodatkowo wszyscy mogą przybyć z rodzinami. Ilość atrakcji, jakie możemy uczestnikom zapewnić również jest wówczas bardzo duża. To dobry plan na otwarcie linii produkcyjnej, jeżeli np. wiąże się z zatrudnieniem wielu nowych pracowników. Taka impreza zbuduje solidny fundament pod Waszą przyszłą współpracę. Pracownicy poczują się docenieni i polubią przyszłego pracodawcę.
Otwarcie inwestycji to też odpowiedni moment do zintegrowania nowej kadry pracowniczej. Ten czas może wiązać się z dużymi zmianami w strukturach firmy, utworzeniem nowych działów, stanowisk lub roszadami w dotychczasowych zespołach. W takim przypadku celebrację otwarcia nowej siedziby połączmy z jednym z naszych programów integracyjnych.
Na koniec, nie mniej ważna od pozostałych, pozostaje kwestia reklamy naszego eventu. Aby impreza odniosła sukces, warto zainteresować nią lokalne czy ogólnopolskie media. Relacja z wydarzenia stanowi dobrą promocję. Zainteresowanie wówczas generowane powoduje wzrost rozpoznawalności marki, co może przynieść nam same profity. Do otwarć i inwestycji podchodzimy kompleksowo i oferujemy również wsparcie w zakresie PR. Zadbamy o materiały, zaproszenia i broszury, a także skontaktujemy się z mediami oraz ważnymi z punktu widzenia biznesowego osobistościami. Dbamy o sukces projektu klienta, starając się odciążyć go w 100%!
Jeżeli nadal zastanawiasz się, czy organizacja eventu otwarcia jest czymś, czego potrzebuje Twoja firma… Przeczytaj kto najczęściej korzysta z naszych usług w tym zakresie i sprawdź, czy należysz do tego grona. Nie pozwól, aby konkurencja zostawiła Cię daleko w tyle!
Usług agencji eventowych poszukują przedstawiciele działów marketingu, HR, PR, lub sam zarząd firmy. Kontaktują się w momencie rozpoczęcia planowania inwestycji lub w odpowiednim czasie poprzedzającym zakończenie prac nad nią. Poszukują agencji, która zorganizuje dla nich kompleksowo to wydarzenie, lub będzie odpowiedzialna za marketing z nim związany. Współpracujemy zarówno z dużymi firmami, których struktury są mocno rozwinięte, jak i z mniejszymi, nie posiadającymi odpowiednich zasobów do samodzielnego zorganizowania przedsięwzięcia na taką skalę. Pracownicy wdrażający nowe projekty w firmie potrzebują wsparcia w budowaniu przekazu medialnego dotyczącego inwestycji, szukają pomocy w dotarciu do znanych osobistości, influencerów, youtuberów, lub podmiotów opiniotwórczych. HR-owcom pomagamy w kreowaniu wizerunku pożądanego pracodawcy. Event stanowi do tego świetną okazję.
Copyright @ 2024 Agencja Eventowa Argentum Event